Clienții deserviţi prin contract de service ETA2U sunt variaţi şi includ: instituţii, multinaţionale, firme mici şi mijlocii din diferite ramuri economice. Outsourcing profesional care le oferă clienților noștri o serie de avantaje:
ETA2U IT SERVICE deţine o reţea de filiale proprii în mai multe județe (Arad, Bihor, Braşov, Bucureşti, Cluj, Dolj, Hunedoara, Sibiu, Iași şi Timiş) și împreună cu parteneri atent selectați putem oferii servicii de calitate pentru asistenţă tehnică şi helpdesk 24/7 în toată țara.
Având o echipă de tehnicieni certificați, electroniști și ingineri IT cu o experiență de peste 30 de ani, ETA2U oferă:
• Asistenţă tehnică la sediile ETA2U, cât și în locațiile beneficiarilor pentru reparaţii de tip hardware și software;
• Reparații pentru servere, storage, calculatoare, laptopuri, echipamente de rețea, televizoare, monitoare (inclusiv profesionale), video wall-uri, video proiectoare, UPS și alte componente electronice;
• Recuperare de date
Vezi locațiileDivizia de servicii IT ETA2U este determinată să asigure servicii de calitate pentru asistență tehnică atât din punct de vedere hardware, cât și software pentru o gamă variată de echipamente și soluții IT.
Dovadă a acestui obiectiv sunt certificările standard:
• SR EN ISO 9001:2015 Sistemul de Management al Calității;
• SR EN ISO 14001:2015 Sistemul de Management al Mediului;
• SR ISO 45001:2018 Sistemul de Management al Sănătății și Securității Ocupaționale;
• ISO/IEC 20000-1:2018 Sistemul de Management al Serviciilor;
• SR ISO/CEI 27001:2018 Sistemul de Management al Securității Informației.
ETA2U a obținut numeroase autorizări şi certificări de la producătorii de tehnologie atât pentru companie, cât şi pentru specialiştii care lucrează în cadrul firmei.